Sidor

söndag 8 juli 2018

Så bedårande

Som jag skrev i förra inlägget har vargarna på Skansen fått tre små valpar. Måste bara ta mig dit och se dem.

Tills dess får jag nöja mig med en annan liten valp. Det är en kvinna som jobbar i samma hus som jag, som har med sig honom till jobbet. Bosse heter han och är en blandning av diverse små vovvar. Lite svårt har han att ligga still, så det är inte helt lätt att fånga honom på ett foto.

 
Kom på att jag inte lagt ut något foto på Assar katt på denna sida, så här kommer han i egen hög person. Det gäller att ha tungan rätt i munnen.
 



6 kommentarer:

  1. Vilka sötnosar! Ha det så bra/Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte helt fel att träffa Bosse. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  2. Vilka snyggingar!
    Ha en fin dag!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bosse är så söt att man vill äta upp honom. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  3. Vilken söt vovve. Din katt ser ut njuta bar vara. Förstår att du vill se varg valparna .

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bosse är så söt och så busig. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera