Sidor

onsdag 4 april 2018

Förkyld igen!

Nu är jag hemma och är förkyld igen. Börjar bli lite tjatigt nu måste jag säga. När det släppte i mitt onda öra hoppade det över till näsan istället.

Är inte riktigt nöjd med denna sida. Fotona blir bra med fin upplösning, men jag skulle vilja ha den mer som en hemsida. Inte att bloggsidan kommer upp först.  Har försökt fixa det - för det går - men får inte riktigt ihop det hela. Fast skam den som ger sig, jag får testa flera gånger.

 
 

Snart kommer de!

5 kommentarer:

  1. Har haft samma funderingar att testa hemsida först. Verkar lite krångligt, men bara att inte ge upp.
    Tråkigt att din förkylning kom tillbaka igen. Liknar den som jag och gubben hade, det tog sin tid innan man kände sig OK.
    Krya på dig!
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Har testat att göra det så det ser ut som en hemsida, men inte lyckats riktigt. Vill som sagt inte att man kommer direkt in på bloggsidan. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  2. Godmorgon. Jag provade B först, men kom inte riktigt överens med den, så nu är det SimpleSite som gäller. Efter provtiden blir det en PROsida av den, och då räknar jag med att jag ska få flera Designförslag. Har nu en egen domän, och det kommer att kosta ungefär 100:-/mån. Mycket att lära är det, så än är jag inte riktigt nöjd :) Fy för förkylningar, jag har precis hämtat mej efter 1,5 veckas elände, och nu är det Pensionären som har samma.
    Krya på dej

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker inte fotona blir så fina på Simple Site. Är inte riktigt nöjd med denna sida heller. Vill inte ha den som blog i första hand, men det får duga. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  3. Det känns som om förkylningarna är mer efterhängsna nu. Ha det så bra /Bodil

    SvaraRadera