Sidor

lördag 29 september 2018

Höstmarknad

Idag blev det en tur till Skansen. Där var det höstmarknad. I år tror jag den var lite mindre och det var inte så många som gick omkring och var utklädda. De dansade i alla fall och det var kul att se.


 
Det blev så klart en tur runt om på Skansen. Såg både vargarna och lodjuren. Tyvärr blev det inte några bra foton på dem. Lite andra djur ställde dock upp och poserade.
 




 
Det är fint att bara gå där och titta på alla fina hus och saker som finns.
 




 
Några blommor hittade jag också.
 




 


6 kommentarer:

  1. Härliga bilder från Skansen. Det är alltid rogivande att gå där och strosa omkring. Vagnarna med tunnorna på, känner jag igen. Min mormor hade sådana på gården. Härlig, glansig päls på Björnen, inte ofta man ser den glansen.
    Ha det så fint!
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den fin björnen. De andra har inte lika blank päls. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  2. Så fina foton du fick till. Roligt att få se lite från Skansen när jag själv aldrig kommer dit. Ha det fint Kram/Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker om att gå där uppe. Fast det ska vara när det inte är så mycket folk. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  3. Det är fint där på Skansen och tur med vädret hade vi också. Ha det så bra/Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flera sådana dagar tack! Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera