Sidor

söndag 4 februari 2018

Äntligen!

Äntligen börjar jag få ordning på denna sida. Mycket jobb har det som sagt varit, men nu har jag i alla fall de olika fotoalbumen på plats. Nu skall jag bara fylla på dem med de foton jag inte redan lagt ut i Zoomin.

Ska också fixa lite boktips och lite annat i mitt tycke roligt och intressant.

Solen skiner nu och det är bara att konstatera att fönsterna inte är rena och att jag är ägare av damm i stora mängder. Suck!

Är ledig på onsdag. Då kommer containern och jag skall tömma och kasta saker jag har i källaren. Den brukar vara proppfull när jag kommer hem från jobbet. Kan ju passa på att städa då - kanske...

 


6 kommentarer:

  1. Mycket jobb men det blev fint. Dina fotosidor blev väldigt fina. Ha det så bra/Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Fördelen är att jag får rensat bland mina foton jag har i datorn. Mycket kastas om man säger så. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  2. Din sida är jätte fin, jag förstår inte riktig hur du gör detta gäller att fotoalbumen det jag vill lägg in gör , Jag får se om jag får lite tid att sitta klura. Härligt med sol gör mig glad lite skitiga fönster ok. Skönt att få resa ut . Ha en fin kväll kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Du kommer snart på hur du ska göra. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  3. Det måste ju kännas bra att ha kommit så långt som du har gjort med den nya hemsidan, och bra blir det. Jag har mitt kvar jag.....
    Ha en fin dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jätteskönt. Har i alla fall det värsta gjort. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera