Sidor

onsdag 7 februari 2018

Lite mindre blev det

Idag var jag ledig. Hade tagit ledigt för att tömma det mesta i min källare nu när det kom en container. Tyvärr håller de på att måla den delen av källaren som är den närmaste utgången för mig. Fick istället gå till andra änden av huset och gå in där. Kunde smita ut genom en annan utgång/port, men många extra steg blev det.

På grund av detta blev det inte helt färdigt där nere. Orkade inte bära de tyngsta sakerna. Fast 2/3 försvann i alla fall.

När det blev som det blev, så röjde jag ut en garderob istället. Inte helt fel.

Nu är jag helt mörbultad och ska bara sitta och slappa framför TV:n.


9 kommentarer:

  1. Du har jobbat hårt hör jag, Skönt när det ör klart . Då kan man känna sig nöjd.
    Du lär sova gott i natt .
    God natt sköna drömmar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så skönt när det är gjort. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  2. Attans vad duktig du har varit då. Hoppas du får sova gott i natt nu. Den här sidan ser ju riktigt bra ut nu. Trodde i min enfald att det inte skulle gå att ha så mycket foton här utan bara bloggsida. Blir ju kanon :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trodde inte heller att man kunde göra så mycket, men så kollade jag igenom vad andra hade gjort och då såg jag att det fanns många variationer. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  3. Så synd att du inte fick iväg allt från förrådet. Det är jobbigt när allt skall bäras ut och dessutom ta en längre väg. Bra att du fick en garderob rensad som kanske inte var med i planeringen.
    Fint på bloggen! Gillar den👌
    Ha en fin dag!
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får ta resten nästa gång containern kommer. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  4. Det är inte klokt hur mycket man samlar på sej "bra att ha saker", men skönt är det när man får något ryck med jämna mellanrum och röjer :) Bloggen är jättefin!
    Morgonkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de snälla orden! Försöker tänka att om jag inte använde saker, behöver jag dem inte. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  5. Skönt att få bort så mycket även om det inte var allt. Ha det så bra/Bodil

    SvaraRadera