Sidor

lördag 17 februari 2018

Suck. lite jobbigt var det

Nu har jag äntligen tvättat. Hade nästan inga sängkläder kvar att bädda med, så nu var jag tvungen att ta itu med det. Jobbigt är det, men skönt när det är gjort.

Har kollat igenom min externa hårddisk och där hittade jag lite foton jag saknade. Det var bland annat från Visby och Amsterdam.

Annars händer inte det inte så mycket just nu. Full rulle på jobbet och jag börjar bli förkyld.

Resten av helgen blir det till att ta det lugnt.


 
 


4 kommentarer:

  1. Bra med en extern hårddisk. Där kan man fynda ibland👍
    Jobbigt med tvättstugan, när det är många lakansbyte i tvättkorgen.
    Hoppas att du slipper den jobbiga förkylningen. Bara att vila och stoppa i dig honung.
    Ha det så fin!
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inte vill jag ha ngn jobbig förkylning inte. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  2. Skönt när tvätten är klar har allt rent igen Jag förstår du måst gå till en tvättstuga
    Kul att kunna ta får dom bilderna se. Jag har också en extern hårddisk. Krya på¨ta det lugnt .

    Kramis

    SvaraRadera