Sidor

söndag 24 juni 2018

Inte vet jag

Idag kunde jag inte hitta på någon rubrik till inlägget.

Tog den vanliga prommisen. Till en början var det mulet, men efter ett tag kom solen fram.

Träffade på andmamman som bara har två ungar och jösses vad de har vuxit.

 
Mamma och pappa svan visade upp sina småttingar idag också. Tyvärr kunde jag bara fota dem uppifrån en brygga och då blir det inte så roliga perspektiv. Lite från ovan om man säger så.
 



 
Tänkte koncentrera mig på fjärilar och blommor idag, men det blåste för mycket. Några kom dock med på bild.
 






4 kommentarer:

  1. Ibland så är det svårt att hitta rubriker, tycker lika. Härliga bilder från
    Skansen och blommorna från promenaden. Här i Kroatien har jag inte sett några fjärilar bara vackra blommor.
    Ha det då finta!
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu tror jag alla fjärilar blåst iväg. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  2. De är söta de små svanungarna. Nej, ibland är det svårt att hitta på en bra rubrik. Ha det så bra/Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle vilja hålla i en. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera