Sidor

tisdag 27 mars 2018

Vad sa du?

För en vecka sedan small det till i mitt vänstra öra och det började värka som bara sjutton. Nu har den mesta värken gått över, men jag hör inget. Hittade en öronläkare inte långt från jobbet, så jag ska gå till henne i morgon. Är hemma idag eftersom jag inte hör vad patienterna säger när de kommer i receptionen eller vad doktorn säger när han/hon dikterar.

Såg att man kunde göra om denna bloggsida till en hemsida. Låter intressant. Man har alltså inte bloggsidan som förstasida, utan gör en helt ny.

Hittade ytterligare ett ställe där man kan få reda på sitt etniska DNA. Funderar på om jag skall testa det och se om resultatet blir det samma. Kolla här.


4 kommentarer:

  1. Vilken tur att du fick tid så fort hos öron doktorn. Det är så otäckt när man inte kan höra. Läste också att man kan göra om till hemsida, men har inte testat ännu.
    Ha det så fint!
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade en privat på Södermalm. Gå till VC är inget att tänka på, då får man bara örondroppar. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  2. Oj inte kul när man får problem med öronen, hopps du fått bra hjälp nu. Där i från jag fick erbjudande om DNA .
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äter PC nu, så det ska väl bli bättre. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera