Sidor

måndag 13 augusti 2018

Blandad kompott

Kunde inte bestämma mig för vad jag skulle göra idag. Åkte in till stan för att fota lite i Gamla Stan innan alla turister vaknade till liv. Det blev inte så många foton.



 
Tog båten ut till Djurgården och gick upp till Rosendals trädgård. Det fanns inte så många blommor där, men en del hade överlevt torkan.
 





 
Var ju i närheten, så jag fortsatte upp till Skansen i hopp om att få se vargvalparna. Såg en skymt av dem, men inte mer. Tror mamma och pappa varg sagt till dem att sova lite för de gjorde de själva.
 
Däremot var kossorna och kalvarna med på att fotas. Jösses så söta de är kalvarna.
 








 


6 kommentarer:

  1. Det blev en fin tur ser jag. Vad söt bild med kalven och mamman som myser. Ha det så bra/Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. De var så söta tillsammans. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  2. Fin bild på moder och kalv dom myser. Det verkar kärlek, banne mig🎵
    Det var en bra dag för fotografering och en runda på Skansen. Bra med årskort och bara slinka in när andan faller på.
    Ha det då fint!
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. De var så söta de små liven. Årskortet betalar sig ganska snart. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  3. Blev ju ett gäng fina foton. Så härligt med djur"bebisar" av alla de slag. Ha det fortsatt lugnt och skönt Kram/Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tänk vad alla små djurbebbar är söta! Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera