Sidor

måndag 27 augusti 2018

Djurprommis

Nu har jag börjat sista semesterveckan. Måste göra något kul med tiden som återstår.

Det blev en tur till Skansen idag. Ganska mycket folk. Vargvalparna visade upp sig, de bara växer och växer.  De hade lite svårt att hålla sig stilla, så det blev inte så många foton på dem utan det var mest de vuxna vargarna som blev fotade.



 
Lite foton på några av husen blev det också.
 


 
Träffade en jättesöt ekorre som fick mandlar av mig, det gillade han/hon.
 

 
Det blev en bra dag, fast attans vad trött man blir av att gå där uppe på Skansen.
 





 

 



3 kommentarer:

  1. Där fick du några hyfsade vargbilder. Jag letar efter någon vargbild att göra mosaikpainting av så jag håller utkik hi hi. De är nog lite för "grötig" bakgrund tyvärr annars skulle den ensamma vid stenen vara ett bra alternativ. Ekorrebilderna blev ju helt suveräna. Du e duktig med kameran du. Ha de gott Kram/Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det finns massor med fina "rena" vargbilder på nätet. Hoppas du hittar något. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  2. Fin tur på Skansen ser jag. Mycket fint och sött du såg. Ha det så bra/Bodil

    SvaraRadera