Sidor

tisdag 21 augusti 2018

Valpar och japaner

Har lagt till ett album (du hittar det till höger) som jag döpt till "blandade foton". Här kommer jag lägga upp bilder som inte passar in i mina övriga album. Kommer även skriva en liten kommentar till dem. Fortsätter fylla på detta album vart efter.

Idag blev det en tur till Skansen. Där vimlade det av japaner. De spelade in en film om olympiaden i Stockholm 1912.


 
Filmningen var över när jag kom, men jag ville inte störa så det blev inte så många foton.
 
Såg ugglornas ungar idag. Lite rugguggla är det över dem, men söta!



Vargvalparna visade sig idag. Lite svårt att få bra foton på dem för de hade svårt att vara stilla. Busiga som bara sjutton.






5 kommentarer:

  1. Så mysigt att du fick se vargvalparna idag, dagen blev räddad👌 Trevligt att de spelar in en film om Olympiaden som gick på Stadion. Kan tänka mig att japanerna var intresserade. Fina bilder från Skansen.
    Ha en fin kväll!
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var kul att äntligen få se dem. De hade vuxit sedan sist. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  2. Kul att vargvalparna var framme så du hann fota, de har vuxit sen sist minsann. Ugglorna var ju ursöta med. Ha de fint Kram/Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de hade vuxit rejält. Ugglorna är så söta. Ha det så fint! /Elisabeth

      Radera
  3. Vad näpna de är småvargarna, likaså "ruggugglorna". Ha det så bra/Bodil

    SvaraRadera